جستجو کردن

راهنمای خرید گن تاپی ساعت شنی + قیمت عالی

گن تاپی ساعت شنی یک محصول بی نظیر است که برای خوش فرم کردن و زیبا شدن اندام شما طراحی می شود‌.

گن تاپی ساعت شنی

گن تاپی ساعت شنی

شاید شما و یا در اطرافیان خود کسی و یا کسانی را بشناسید که از اضافه وزن رنج می برد، و یا به دلایلی قادر به کاهش وزن نباشند.

دردسر از اینجا شروع می شود که برای حضور در مجالس لباس ها به خوبی فیکس تن تان نمی شود و این بسیار عذاب آور است.

مخصوصا خانم هایی که دوران بارداری را پشت سر گذاشته اند بزرگترین دغدغه شان به دست آوردن وزن و اندام دلخواهشان است که بخاطر زایمان این امر تقریبا غیر ممکن است.

از این رو تولید کنندگان و طراحان لباس به فکر طراحی پوششی افتادند که در نهایت سادگی بتواند بدن را جمع کند و به اصطلاح موجب لاغر دیده شدن بشود.

گن لاغری همان معجزه ای است که در صنعت پوشاک برای آقایان و خانم ها حرف های زیادی برای گفتن دارد.

مشخصات گن تاپی ساعت شنی

مشخصات گن تاپی ساعت شنی

گن تاپی ساعت شنی از جنس تور و کتان نرم تولید شده است که با استفاده از کش هایی که داخل آن طراحی شده است به جمع کردن بدن بسیار کمک می کند.

این محصول در مدل های سه قزنه و شش قزنه تولید می شود که هر کدام از کیفیت خاصی برخوردارند.

دو بند در دوطرف این گن به گونه از نصب شده که از افتادگی شکم و پهلو جلوگیری می کند در واقع این بند ها با قرار گرفتن به روی شانه ها، شکم و پهلو را لیفت می کنند.

این محصول دارای سایز بندی مختلفی است و در زمان استفاده از آن بدن در راحت ترین حالت خود قرار می گیرد و باعث ناراحتی در زمان استفاده نمی شود.

از گن ساعت شنی می توان در باشگاه و یا زمان پیاده روی استفاده کرد چرا که بخاطر داشتن حفره های ریز جریان هوا به خوبی به روی پوست جریان پیدا می کند.

خرید گن تاپی ساعت شنی

خرید گن تاپی ساعت شنی

خرید گن تاپی ساعت شنی بسیار کار راحتی است بشرط آنکه به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

در هنگام خرید به سایز بندی محصول دقت کنید و حتما توجه کنید که سایز گن با سایز بدن شما مطابقت داشته باشد در غیر این صورت ممکن است در زمان استفاده دچار مشکل شوید.

در حین خرید حتما از سلامت قزن ها مطمئن شوید چرا که سلامت این قسمت از گن بیانگر طول عمر گن می باشد.

در هنگام خرید حتما به کش هایی که درون محصول کار شده توجه کنید و به میزان سفتی و شل بودن آن ها دقت کنید و در نظر داشته باشید که جنس آن با کیفیت باشد.

قیمت گن تاپی ساعت شنی + خرید و فروش

قیمت گن تاپی ساعت شنی + خرید و فروش قیمت گن تاپی ساعت شنی از 300 هزار تومان تا 1 میلیون تومان است متغیر است که این نوسان قیمت با توجه به عوامل زیادی ازجمله به کیفیت گن بستگی دارد.

عوامل بسیاری مثل تحریم ها و تورم می تواند به روی قیمت محصولات تاثیر گذار باشد، همچنین نوسانات قیمت دلار، گران شدن قیمت سوخت نیز می تواند سبب گران شدن قیمت محصولات داخلی و خارجی شود.

قیمت گن تاپی نیز از این قاعده مستثنی نیست و عواملی مثل برند، کیفیت، جنس، گران شدن مواد اولیه تولید و بسیاری دیگر می‌تواند قیمت این محصول را تغییر دهد.

اگر می‌خواهید یک خرید بصرفه داشته باشید می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و اطلاعات مناسبی درمورد این محصول به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *